Nieuwe huisstijl
Ontwerpbureau Mixed Flavours heeft de afgelopen maanden in co-creatie gewerkt aan onze nieuwe huisstijl en website, met als blikvanger ons nieuwe logo. We kozen voor een eigentijdse interpretatie van een oerprincipe: de gulden snede en 'the modular', een eenvoudige, krachtige stempel in de juiste afgewogen verhoudingen. De nieuwe huisstijl draagt bij aan het uitdragen van onze positionering, het streven naar sterk verbindende plekken, plekken voor nieuwe interactie die we realiseren met schoonheid en verbeelding als belangrijke speerpunten.
Design
Mixed Flavours, Willie van Burgsteden
Client
Herderfactory
Type
Brand Identity
Design-Completion
Dec 2023 until Jan 2024
culturele-vrijplaats-karper-k-initiatief-amsterdam-studioninedotswandervoids-studioninedotscityplot-concept-studioninedotslancering-wespace-onderzoek-studioninedotsmodulaire-bouw-industrieel-flexibel-demontabel-ifd-prefabcobercokwartier-nieuwekadekwartier-circulair-studioninedotssymposium-principes-maakstad-schieoevers-noord-delft-herderfactoryintersphere-studioninedots-onderzoekcreative-workspace-111-stork-amsterdam-noord-studioninedots