Herderfactory

Nieuwe huisstijl

Ontwerpbureau Mixed Flavours heeft de afgelopen maanden in co-creatie gewerkt aan onze nieuwe huisstijl en website, met als blikvanger ons nieuwe logo. We kozen voor een eigentijdse interpretatie van een oerprincipe: de gulden snede en 'the modular', een eenvoudige, krachtige stempel in de juiste afgewogen verhoudingen. De nieuwe huisstijl draagt bij aan het uitdragen van onze positionering, het streven naar sterk verbindende plekken, plekken voor nieuwe interactie die we realiseren met schoonheid en verbeelding als belangrijke speerpunten.

Design

Mixed Flavours, Willie van Burgsteden

Client

Herderfactory

Type

Brand Identity

Design-Completion

Dec 2023 until Jan 2024

culturele-vrijplaats-karper-k-initiatief-amsterdam-studioninedotswandervoids-studioninedotscityplot-concept-studioninedotslancering-wespace-onderzoek-studioninedotsmodulaire-bouw-industrieel-flexibel-demontabel-ifd-prefabcobercokwartier-nieuwekadekwartier-circulair-studioninedotssymposium-principes-maakstad-schieoevers-noord-delft-herderfactoryintersphere-studioninedots-onderzoekcreative-workspace-111-stork-amsterdam-noord-studioninedots